søndag 14. februar 2016

To Morsdagskort

 Hei
Gratulerer med morsdagen til alle mødre og Happy Valentinesday for dere andre :) 

Jeg har laget to morsdagskort som jeg dessverre glemte å sende til våre flotte mødre før helga... det var jo dumt, men dere får se kortene her, så kan dere heller få kortene en annen gang ;) Jeg bestilte meg masse nye hobbysaker fra Bikuben for noen uker siden, blant annet spanderte jeg endelig på meg kuttemaskin. Jeg var heldig og vant julekalenderen til Skreppa og i den gaven var det med noen dies og de kunne jeg jo ikke bruke uten en kuttemaskin. Valget falt på Cutelbug og jeg er foreløpig fornøyd. Fuglene på kortene er dies fra Kort og Godt og var av de jeg vant til jul. 

Korte til min mamma. 
Koppene er stempel fra Finnabair og jeg har fargelagt de med distress ink. Stensil på bakgrunnen er fra Tim Holtz og de runde stemplene er fra Finnabair. Blomstrene er fra Papirdesign



Korte til Ivars mamma. 
Bakgrunnen har jeg embosset med en embossingfolder som fulgte med cutelbugen. Jeg har brukt litt distress ink på kantene for å gi litt dimensjon. Fulger fra Kort og Godt og blomster fra Prima og Papirdesign.



Ha en fin dag du som ser innom

Linda

Ingen kommentarer: