onsdag 19. oktober 2016

Juletrær i blåtimen

Hei
I dag har jeg blått julekort å vise frem. Jeg er ser for meg det fine mørketidslyset, blåtime og stille, stille snø som daler ned fra himmelen, når jeg ser disse fine julepapiren.

Årets julekortproduksjon er i gang og jeg har kjøpt meg flere fine nye dies. Falt veldig for denne med juletrær fra Papirdesign, jeg satt å lette etter en fin juletredies og fant ingen først, noen dager etter dukket disse plutselig opp :) 
 Papirene og God Jul teksten er også fra Papirdesign, jeg har laget snø av strukturpaste og pynta med to store stjerner fra Wycinanka og noen så perler, også de fra Papirdesign.


Stemplet inni kjøpte jeg i fjor, det er fra Kort og Godt.
























Jeg deltar med dette kortet i Papirdesigns oktoberutfordring.

Jeg håper dere som titter innom får en strålende dag.

Linda

Ingen kommentarer: