søndag 28. juni 2009

Et lite under.

Tirsdag 23.06.09 ble lille Sebastian født. Hans stolte foreldre er mitt søskenbarn Bjarne og samboeren Elisabeth. Lørdag dro jeg på besøk med blomster etter jobb. Han var en nydelig liten prins. Jeg tror der er første gang jeg har holdt en så liten baby. Følte han var på størrelse med babydukkene jeg lekte med da jeg var liten, men ganske sprell levende. De stolte foreldrene sa at jeg var den første av besøkene som hadde fått han våken og fikk lyd utav han;)
Her er noen bilder av prinsen.
Sebastian Mikal
Stolt "leke tante" Linda

Bilen med blomster i, ble godt motat. Og var en gave fra hele familien.

2 kommentarer:

ivar nesje sa...

Sprell levende!
Første gang jeg kan huske å ha sett noe så smått var hun både kald og død, men det begynner å bli lenge siden. Lillesøstera er nå ferdig med andre klasse på barneskolen, og hun både spreller og prater høl i hue på hvem det skal være. :-)

Linda Birgitte sa...

Ja, sånn er livet kjære! Vi får glede oss over de sprell levende som også kan bli litt slitsome av og til;-) Kanskje vi får dra å hilse på dem en dag når du e her?