søndag 7. juni 2009

sommerferie??????

Har eg fått ferie?? Nei ikke helt enda, men skal bare en liten tur på skolen på onsdag for å rydde opp etter barneteater festivalen som jeg har vært med på den siste uka. Du lurer kanskje på hva barneteaterfestivalen er. Det er en festival som Dronning Maud arangerer hvert år. Der på estetisk linje, drama og 1. friluftsliv spiller ca70 forestillinger for barn mellom 3-12 år. Avgangsklassene spiller eksamensforestilliner, mens vi i 1.e er der for å skape stemining og lære. Min klasse har blitt tildelt plass ute, det har vært en våt fornøyelse. Når det virker som Gud har slått dusjen på fulttrykk og lar den stå på i 15-30 min om gangen er det litt vanskelig å holde humøret i gruppa oppe. Heldigvis hadde vi stort sett oppholdsvær siste dagen min gruppe skulle være på skolen:)

I helga har jeg pakket ned mye av rommet mitt. Det er litt trist og kaotisk der inne nå. Men smugtitta også inn på det rommet jeg skal overta og det er bra stor og har en gigantisk klesskap:D Nå gjenstår bare å finne ut hvilke klær jeg skal ha med nordover. Problemet med nord-norge er at det kan bli en sommer med 30 grader i skyggen mange uker, eller +4 grader stort sett hele sommeren. Så jeg må ha med litt av hvert.
Ellers denne helga har jeg og Ivar sykkla til Tiller og handla på stoff og stil. På Jysk kjøpte jeg radiostyrt helekopter til Ivar som bursdags presang. Siden jeg ville se hvordan han reagerte fikk han pakke den opp i dag. Han ble kjempeglad! Så glad at han måtte spille en trall. 

... I sommer skal jeg
  • i hvertfall ikke sørfe, stå på vannski men forhåpentligvis BADE
  • jobbe på anitasblomster på sjøvegan
  • i to bryllup
  • dra på ferie  til Nordkapp sammen med Katrine og kanskje Ragnhild
  • Få besøk av Ivar
  • bli "tante"
  • lage minst en brudebukett
  • gå i skogen
  • .... og forhåpentligvis mye annet gøy, som å treffe "gammle" venner.
..... ja denne ferien tror jeg blir fin!

Ingen kommentarer: