onsdag 24. juni 2009

kreativ jobb

Det er deilig å ha en kreativ sommerjobb. Ok, alt er ikke like kreativt, og setter blomster på vanntettebrett når det kommer inn hundrevis av potteplanter er ikke gøy. Men det å sette sammen farger og lage buketter, dekorasjoner og sammenplantinger er veldig givende for en kreativ skjel. Her er noen bilder fra de siste dagene.
Vi fikk inn nye varer. Bilene hadde vi fra før, men jeg syntes de var så tøffe. Den ene skal i allefall bli brukt snart. Skal nok legge ut bilde av både den og han som skal få den;)
Her var egentlig bare et prøveprosjekt, som jeg satte ut i salgsskapet og plutselig var det solgt. Morsomt! Jeg har brukt en hjerteform med rom for Oasis. Av blomster har jeg brukt rosa germini, viburum, eføy og leder.

Denne dekorasjonen hadde vi bestilling på. Jeg tok oppdraget og brukte liljer, lisiantus, viburum, leder, brudeslør og de røde bærene jeg ikke husker hva heter. Den er avlang og flat i fasongen. Damen som bestilte var fornøyd og det var jeg også:)