fredag 16. september 2011

Fredagskveld

Forige helga hadde vi besøk av mine foreldre og min storesøster i annledning mammas 60 års dag. Det var veldig hyggelig. Bildene nedenfor er tatt i Tyholttårnet, der vi spiste middag på søndagen.

Det er ikke alltid like lett og bestemme seg for hva man skal spise, Beate i dyp konsentrasjon.
En kveld Ivar og jeg var ute å gikk tur, så vi så fin måne som speilet seg i den blanke Nidelva.
Salongbordet mitt har fått litt pynt i kveld, orkideene mine blomstrer så fint for tida, det er en fryd for øyet.

En liten dekorasjon jeg har laget for salg på jobb i dag.

Bildekvaliteten er så som så i dette innlegget, det skyldes at jeg ikke har tatt frem fotoaparatet men bare bruker mobiltelefonen. Må vist skjerpe meg.

1 kommentar:

Lydia sa...

Ja, det var mye orkide fryd å se på da vi var opp til dere på onsdags kvelden. Det blomstra jo overalt!