torsdag 8. september 2011

Puter til sofan

I helga satt jeg og leste blogger og da kom eg over denne bloggen Handmade Vibeke. Da jeg så lappeteppet hun hadde sydd her, ble jeg så fasinert, så mange fine farger! Det er rart hvordan for eksempel fine farger kan gjøre enn så glad og hyper. Jeg ville også sy noe med glade farger. Ivar satt og så på meg der jeg dansa rundt og fant frem det ene stoffet mer fargerikt enn det andre, han rista på hode og smile. Litt skeptisk til om dette kunne bli noe fint, men glad for at jeg var så fornøyd.Her har jeg dratt frem en liten haug med stoff, noen ble brukt andre ble forkastet til fordel for andre stoffer. Noen stoffer er forholdsvis nye og kjøpt på stoff og stil andre er gamle rester jeg har funnet i mamma sine saker. Det er så kjekt å gi nytt liv til gamle ting som har ligget og samlet støv eller vært rot i mange år.
Det ble to litt forskjellige puter. Der de samme stoffene i begge, men jeg plaserte den helt bevist i forskjellig mønster.
I sofan med vårt nye salongbord, kjøpt på loppis på lørdagen.

3 kommentarer:

beate sa...

hei, hei, det ble kjempe fine puter

Randi Anette sa...

Fint med fargerike puter i sofa'en.=)

Linda Birgitte sa...

Tusen takk :)