mandag 19. mars 2012

Bokkort/bokeske #2

Nok en bokeske. Denne har befunnet seg en stund på pulten min i påventa av lys og lyst som passer til fotografering. Jeg har brukt mønsterpapir fra Pion Design og stemplet tror jeg kommer fra kort og godt, men det husker jeg ikke helt sikkert. Likte veldig godt det lyse og lette utrykket dette korte fikk.


Har stemplet på tykt akvarellpapir og fargelagt med akvarellblyanter. Ønsket å få til et litt vintage utrykk på bilde, tror jeg fikk det til ;)




Den fine blonden som jeg har brukt både utenpå og inni fikk jeg av min søster som takk for kortene hun fikk til bursdag og bryllup :D Også her er det plass til sjokolade eller noe annet koselig.

Til slutt et bilde av helgens cupcake. Appelsincupcake med hvitsjokolade glasur, litt for søt frosting men ellers gode. Jeg pynta med perler som jeg vant på Passion4baing :)

Ønsker deg en god mandag! Nå skal jeg stikke på forelesning og lære litt mer arkitekturhistorie og kanskje litt kunst.
Klem

Ingen kommentarer: