tirsdag 31. mars 2009

Litt kreativitet i hverdagen

Min konklusjon er at man må være litt kreativ i hverdagen ,ikke bare skrive oppgave hele tide.
Jeg fikk et lite blomster oppdrag fra Bergen, så i går var jeg på nellik jakt og endte opp noen nydelige neliker i to forskjellige rosafarger og hvit.

Nykjøpte nelikker
.
Med litt rotete bakgrunn, slik ble buketten seende ut når jeg var ferdig å sette den sammen. Kommer til å bli helt nydelig når flere av blomstrene springer ut:)

Ferdig innpakka, mått jo selvfølgelig ha rosa papir. Skal overrekke buketten i kveld:)


I morgen er det klart for Cellegruppe. I den andledning fant jeg ut at jeg ville male påskeegg. Jeg dro på Panduro og brukte egentlig ganske lite penger. I dagene etterpå har jeg malt eggene. Det er et til som ikke er helt ferdig, det er like stort som de største og skal til cellegruppa. Det lille skal Ivar få, skal bare finne på noe lurt å putte inni.

Ps: Siden det var så mye rosa på bildene, tenkte jeg det ble fint med rosa tekst også;)


1 kommentar:

Sandra sa...

Nydelig! Du e flinke :)