mandag 25. mai 2009

Livet er herlig!

I går leverte jeg eksamensmappa:) HURRA! Det er nok den som er skyld i at det er blitt blogget lite nå i Mai. De siste ukene har i stor grad gått med til å redigere eksamensoppgavene. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli så stressa av å levere mappa, men da jeg kom på skolen måtte jeg stå i utskrift og kopikø 3 ganger, fordi det var noe galt med utskriften og fordi vi hadde for lite penger på studentkortet til å skrive ut. Stress!!!! Men takket være snille og hjelpsomme medstudenter gikk alt bra til slutt.
Men nå nyter jeg livet. Snart må jeg pakke ned en del av rommet mitt. Skal bytte rom til høsten, det gleder jeg meg til:) Og på skolen har vi begynt å planlegge barneteaterfestivalen, som begynner i neste uke og er et obligatorisk arbeidskrav.

I helga feira hadde jeg besøk av Stine Karin. Vi planla brudebuketten hennes, bordpynt og skravla masse:D I tillegg feira vi bursdagen min ei uke for tidlig, med en afrikafest. Vi lagde chapati og samosa, og spiste gode kaker.

All denne deilige frukten forsvant i løpet av kvelden.


Stine Karin som afrikaner

Vi lagde chapati og den smakte ganske likt som de vi fikk i Kenya

To gode venninner på tur

Hvis du vil se flere bilda fra helga kan du besøke Stine Karin sin blogg

1 kommentar:

stinekarin sa...

Tusen takk for ei super helg! Gode minner å ta med seg:) Skal prøve å få sendt deg bildene snart, bare mas på meg hvis eg glømmer det... :)