onsdag 2. januar 2013

Nyttårs dessert

Ferien er over og vi er tilbake i bartebyen. Jeg starta turnusen med en fridag så vi har fått ordna en del her hjemme, kofførtene er for en gangs skyld ikke blitt stående i mange dager. Jula er rydda bort, litt tidlig synes nok noen, men fant ut at det var bedre å ta det mens jeg hadde litt lyst å ta det bort. 

 I dag har jeg lyst å vise frem cupcakene jeg laget som dessert til nyttårsaftens middagen. Det er sjokolade cupcake med lemon curd og trøffelkrem på toppen og pyntet med engelsk konfekt. Noen var uten lemon curd pga allergier.




Håper dere alle har en fin start på det nye året 2013. Jeg er sikker på at det blir et spennede år!

3 kommentarer:

Marit sa...

Disse var knallgode og jeg gir konditoren mine beste anbefalinger. Nå er alle spist opp.....
Marit

Linda Birgitte sa...

Takk Marit, jeg syns også de var gode :)

Randi Anette sa...

Syns de såg veldi gode ut, og med det eg har smakt av bakervarer fra deg Linda var de nok det også! =)