søndag 30. juni 2013

Litt bordekkings inspirasjon

Vi har i helga hatt utleie til et bryllup og jeg titta innom selskapslokalene fredag kveld og syns de hadde pynta veldig gjennomført derfor gikk jeg opp å henta kamera og tok noen bilder til inspirasjon først og fremst for meg selv, men så tenkte jeg at det skader ikke å dele inspirasjon med andre heller. Jeg henta mye ideer, tanker og inspirasjon fra bloggverdenen til vårt bryllup. Jeg angrer på at jeg ikke tok bilder av et juleselskap som en menighet som bruker å leie til møter hadde før jul, de hadde også pynta veldig stilig. Nå skal dere få en liten titt på bordene fra helga. Bordene hadde gråpapir midt oppå og var dekket med forskjellig servise. Det så ut som de hadde lånt mange forskjellige kaffeserviser og glass. 

 Nelik i glassflaske og krysantemun, rødkløver og marikåpe i syltetøy (?) glass.

 Her vises det bedre at de hadde dekket med forskjellig servise. 

 Syltetøyglass med rødkløver, krysantemum og germini.



De hadde hent opp vimpler og lyslenker i hele taket. Alt i alt var bordekkingen og pyntingen av lokalet gjennomført vintage. 

Etter å ha sett hvordan lokalet der kaffen skulle finne sted var pyntet gjettet jeg litt på hvordan brudekjolen og brudebuketten kom til å se ut og jeg hadde ganske rett i at bruden hadde en vintage brudekjole og en rund håndbundet brudebukett :D 

Nå har jeg bare en arbeidsuke igjen så er det ferie og det gleder jeg meg til!

Linda

Ingen kommentarer: