torsdag 11. september 2014

Vinterland

Hei og hopp!

Her kommer årets første julekort bloggen. Problemet med å lage så mange julekort som jeg har gjort de siste årene er at jeg begynner å få mareritt om julekort på seinsommeren/ tidlig høst. I for et par uker siden drømte jeg at dagen da jeg måtte sende julekortene mine kom og jeg oppdaget at jeg hadde glemt å lage dem. Jeg var helt frustret over meg selv og viste ikke hvordan jeg både skulle rekke å lage alle julekortene og rekke fristen for å sende dem. 

Når man drømmer slik føles det best å bare starte å lage kort. Kan jo lage mye annet innimellom, så skal nok ikke bare lage julekort frem til desember ;) Jeg har fått bestilt litt nye julepapirer og motivet på kortet under kommer fra Pion designs nye julepapirer, resten er fra fjorårets kolleksjon. Stemplene er fra Kort og Godt.
 Ordentlig vinterstemning i dette motivet. Det er vel slik de fleste drømmer at julaften skal se ut, eller?



Jeg liker så godt den nye stempelplata mi fra kort og godt, denne teksten passer f.eks helt perfekt til motivet. 

Til helga skal svigermor og jeg på bukettkurs hos damene som driver Blomsterhagen på Abildsø. Jeg gleder meg! Dere kommer nok til å bli utsatt for noen bilder fra det :)

Ha en fin torsdag videre!

Linda

Ingen kommentarer: