mandag 17. november 2014

Ett enkelt julekort med vintermotiv

Hei 
Ny uke og nye muligheter. Jeg har hatt ferie den foregående uka, ei nydelig ei. Jeg tenkte på at det at der er så mye bedre å ha ferie enn å være borte fra jobb pga sykdom. Hvis jeg er hjemme fordi jeg er syk kjeder jeg meg veldig fort, i hvert fall hvis jeg er blitt bra men ikke har lov å gå på jobb pga smittefare. Mens nå har jeg bare kosa meg. Jeg har vært noen dager hjemme hos mamma og pappa i nord og vinterlandet. 

Nå har jeg laget et julekort med julemotiv fra Pion Design. Motivet er fra kolleksjonen Days of winter- church. Mønsterpapiret er fra en annen julekolleksjon fra Pion Design. Tekst stemplet fra Kort og Godt. Pynten er veldig enkel, men syntes motivet kledde å komme frem



Ha en fin dag 
 Linda Birgitte

Ingen kommentarer: