torsdag 6. november 2014

Julekort i gråtoner

Hei
Her er et nytt julekort. Dette julekortet er holdt i rolige gråtoner med et lite hint av rødt i dompapene. Mønsterpapiret er fra Papirdesign, motivet fra et klippeark fra Kort og Godt, kakeservietten er fra Panduro. Jeg har pynta med et gjerde fra Kort og Godt, jeg har malt det med akrylmaling for å gi det litt tekstur og sverta kantene med Distress ink. Jeg klippa også ut en dompap fra mønsterpapiret og brukte den som pynt oppå sløyfa. 

Jeg brukte hvis akrylmaling rundt kantene.
Rosene har fått litt hvitmaling og glitter for å de til å se litt frosne ut. 

Dompapen fikk litt glossy aksent på seg.

Innsiden av kortet. Jeg har brukt et av mine favoritt juletekst stempel som også er fra Papirdesign.


Jeg deltar med dette kortet i Papirdesigns juleutfordring. 

Ha en fin dag!
Linda Birgitte

5 kommentarer:

Renate sa...

Kjempefint julekort med herlig vinterstemning!
Takk for at du ble med på Papirdesigns novemberutfordring :)
Hilsen Renate

Cathrine Sandvik sa...

For et herlig julekort! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns novemberutfordring. Klem fra Cathrine!

Linda Birgitte sa...

Tusen takk <3

lillesmor sa...

Jeg elsker det arket, og du har brukt det så vakkert!
Takk for at du ble med på utfordringen vår i november.

Linda Birgitte sa...

Tusen takk :-)