torsdag 17. mars 2016

Blomsterbukett

Forrige helg hadde vi besøk av mine svigerforeldre. De kom mens vi var på jobb, så de tok en seg en bytur. På vei tilbake passerte de Hageland/Nathanielsen blomster og svigermor sa at der ville hun gå innom å kjøpe blomster til meg. Men da sa svigerfar at det syns han var en dårlig ide, hun burde heller ta med meg dit så jeg kunne velge selv. Og slik ble det. 

Jeg prøvde først å være beskjeden og velge en gul potterose, men det sa svigermor at hun også hadde klart å kjøpe, hun syns godt jeg kunne kjøpe avskårne blomster å lage bukett. Så da gikk jeg litt bananas i snittblomst avdelingen. Resultatet ble en vårfrisk bukett. Jeg har brukt nellik i lilla og aprikos farge, satis, ferskenfarget germini, eukalyptys og noen strå som jeg ikke husker navnet på. 

 Det var gøy å være så kreativ med snittblomster igjen. Lenge siden sist. Savner sånn sett å ha Mester Grønn i nærheten. Men til våren kommer det Mester Grønn til Harstad :) 




Ha en din dag!

Ingen kommentarer: