mandag 9. mai 2016

Fra verandan

Hei
Vi har hatt en deilig helg, jeg har hatt ordentlig langhelg. Det gjorde godt for kropp og sjel. Vi har vært mye ute og ordna i hagen og på verandaen. 
 Jeg har planta ut georginene mine. Ivar har snekret flotte plantekasser til meg. Vi har brukt murerbaljer til innmat. Jeg har fått tre kasser, to firkantete og en rund. Foreløpig er den ene kassen tom og denne her er veldig grønn med georginer og eføy.
 Jeg har lenge ønska meg en plantehylle og de har mange fine i butikken, men noen av dem ser ikke særlig holdbare ut. Når i tillegg Ivar har blitt så glad i å snekre bestemte vi oss for å bygge den selv. Jeg har bestemt hvordan den skal se ut og hvilke materialer vi skulle ha, mens Ivar har bygd. Jeg er kjempefornøyd. Foreløpig er denne hylle også litt grønn, men det blir nok mer fargerikt etterhvert. 

 Georginer, Tusenfryd og pletter i luften. Her også kommer det mer planter etterhvert, men det er fortsatt tidlig og det kan fortsatt komme snø og kulde.


Ingen kommentarer: