fredag 25. mai 2012

Fargerike tag

Disse tagsene er et resultat av avreaksjon på eksamenslesing. Jeg kan ikke bare lese om hva forskjellige kunstnere har laget, men må være litt kreativ selv. Det skal sies at disse tagene har blitt liggende på pulten min en stund, først bare farget med forskjellige distress ink, en stund etter stemplet jeg, og enda en stund etter fotograferte jeg. Men disse fine fargene kan lyse opp humøret når man er lei av lesing, lei av ens egen stue og lei av å vente på å få utlevert hjemme eksamen. Jeg har ventent på hjemmeeksamen i hele formiddag, forhåpentligvis kommer den ut nå kl 12.00, men jeg er en person som liker å jobbe om morgene/formiddagen og ha fri fra skole på ettermiddagen.Om en uke er jeg heldigvis ferdig med eksamen for en stund, så får jeg bare krysse fingrene at jeg før eller siden får en jobb.




Ingen kommentarer: