søndag 13. mai 2012

Konfirmasjonskort til jente

Jeg prøver å finne litt tid og inspirasjon til litt kreativt oppi all eksamens lesninga. Jeg prøver å holde styr på alt for mange ismer for tiden, i dag har jeg riktig nok jobbet med Romantikken, som da ikke er en isme, men likvell må læres om. Nok om skole og kunsthistori. Tidligere denne uka satte jeg meg ned ved pulten og fant den Chipboard pynten som er nede i venstre hjørnet på korte og fikk lyst å gjøre noe med den. Den fikk noen omganger med Distress stain Picket fence, og sverten med distress ink: Walnut stain. Jeg syntes dette swirl hjørnet passet til et vintage kort og når det lyse blå arket fra Pion Design dukket opp falt jeg toalt, blått og bruntoner er så utrolig lekkert sammen!!!


Denne tagen har fått en omgang i kaffe og stemplet med Inkidos sommerfugel stempel som jeg er blitt veldig glad i. Jeg stemplet med forskjellige distress ink farger, på baksiden er det stemplet: Til Konfirmanten.

Innsiden er også blitt pyntet med ark fra Pion Design. Jeg laget en lomme til en tag der det er mulighet for å skrive personlig hilsen på baksiden og til venstre har jeg laget en liten pengeholder.


Tekst stempel fra Kort og godt.

I helgen har jeg vært å prøvd med som gartneri arbeider, trivelig men dagen i går var litt kjølig, derfor var arbeidsdagen ganske rolig. Men jeg tror jeg kommer til å trives der oppe.

Håper du har hatt ei fin helg

Klem

Ingen kommentarer: