onsdag 23. september 2015

Julekort i blåtoner

God morgen
Her er det en skikkerlig høstmorgen med regn og gråvær. Jeg har blitt litt bortskjemt med sol og oppholdsvær i høst, så kjenner at det er litt hardere å skulle dra på jobb i dag. Men har hatt en rolig morgen her hjemme, før jobb.

I dag vil jeg vise dere et julekort eg jobbet med i helga. Jeg har jobbet mye med bakgrunnsarket her. Alle papirene er fra Pion Design, de er alle gamle og har ligget et år eller to, men syns korte ble spennende. Jeg har brukt hvitmaling, crackel past fra Finnabair, distress ink og Mica Powder fra Finnabair.



































Jeg har laget en lomme med små perler inni, foran bilde. Rangle kort kalte mannen det så fint en gang.



























Jeg håper du får en fin høstdag!

Linda

Ingen kommentarer: