søndag 27. september 2015

To små djevelluer med fletter

Hei
Det er søndag, det har vært en deilig helg så langt. Ute er det høst, på strikkepinnene sitter nytt strikkeprosjekt, på hobbyrommet har det dukka opp et nytt kort og i formiddag fikk jeg tatt bilder til flere blogginnlegg. 

I dag har eg lyst å vise to djevelluer jeg har strikket i høst. Jeg manglet modell, men apekatten Bongobongo sa seg under tvil, villig til å stille opp. Han fikk lua ned i øynene og syntes det hele var litt ekkelt, men han overlevde ;) Mønsteret er fra Babystrikk på Pinde 3. Den lilla lua er strikka av det nye garnet til Sandnesgarn-Tynn Meriono, den gule er strikka av Royal Alpakka fra Dalegarn. Begge er strikket på pinne nr 3. Den siste har jeg strikka til julemessa med garn i fra mamma, den lilla håper jeg kan bli en koselig barselsgave.

Fine flettedetaljer 





Jeg håper disse to små luene kan holde noen søte små varm på hodet.

Jeg ønsker dere en fortsatt fin søndag

Linda