onsdag 30. september 2015

Kort- Takk for hjelpen

Hei
Høsten er her, det er helt sikkert. I går kom den første høststormen, den kom fort og forsvant fort igjen, heldigvis. I helgen laget jeg dette høstkortet. Laget et lignende i fjor, men i litt andre farger. Vi har i skrivende stund besøk av mine svigerforeldre. De har en hund som har fått hundevakt mens de  selv er på Nord-Norge ferie. Jeg tenkte det var hyggelig å gi hundevakten et kort, som takk for hjelpen. 
 Jeg har tegner, farget og klipt ut gresskarene. Bladene er stemplet med distress ink i forskjellige høstfarger, etterpå klipte jeg dem ut.
 Teksten er stemplet med bokstavstempler og embosset. 

























Ønsker deg som titter innom en fin kveld

Linda

1 kommentar:

Marit sa...

Hyggelig å gi bort dette kortet til våre gode hjelpere. De syntes det var veldig fint kort